مشاغل خانگی

شرکت ریان با دارا بودن تمامی امکانات و زیر ساخت ها، زمینه های حضور در بازار و فروش مساغل خانگی را به صورا اقساطی فراهم می اورد. در این طرح کلیه مشاغل خانگی می توانند با ارسال درخواست خودبه شرکت ، از این تسهیلات استفاده نمایند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طراحی و به تصویب رسید. به منظور اجرای و پیاده سازی این طرح، جهاد‌دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی گردید. ضمنا جهاد دانشگاهی با استفاده از شبکه کارشناسان، مشاوران و تسهیلگران خود در سراسر کشور در نظر دارد با بهره مندی از ظرفیت های تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی بویژه بخش خصوصی، حلقه‌های مفقوده و خلا طرح‌های مشابه قبلی را شناسایی و نقش و جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور را توسعه دهد.

برخی از امکانات ریان

طراحی وب سایت و فروشگاه

اولین و مهمترین مولفه هر کسب و کار معرفی محصول می باشد. یکی از مهمترین زیر ساخت های ورود به بازار وب سایت پویا و محتوی مناسب است

بهینه سازی وب سایت

یکی از مهمترین ارکان یک سایت ، بهینه سازی جهت موتورهای جستجو می باشد . کلمات کلیدی مناسب و رتبه مناسب در هر کلمه کلیدی شما را در موتورهای جستجو جلوتر قرار می دهد

مدیریت ارتباط با مشتری

یکی از بزرگترین مشکلات همه کسب و کارها مدیریت بر مشتریان موجود ، مشتریان جدید ، قرارداد ها، فرصت های فروش و ... می باشد. ما این مشکل را با هزینه ارزان مرتفع نمودیم.

تلفن ثابت ابری

مرکز تلفن ثابت ابری با تمامی امکانات و ویژگی های یک سانترال با امکان ایجاد بستر دور کاری و پاسخگویی بر روی موبایل ، تلبت ، رایانه شخصی بدون نیاز به صرف هزینه های سنگین

سامانه پیامکی هوشمند

ارسال پیامک انبوه به صورت ارسال بر اساس جنسیت . سن، منطقه ، نقشه ، دکل مخابراتی و ... به همراه سامانه نوبت دهی خودکار ، منشی خودکار ، ارسال پیغام صوتی و ...

بازاریابی و شناسایی بازار

بازاریابی و بازارسازی یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کاری می باشد. شناسایی بازار و رقبا و نحوه ورود به بازار همیشه امری مهم و تاثیر گذار در یک کسب و کار است.