مرکز تلفن دیجیتال ابری چیست؟

مرکز تلفن دیجیتال یک سیستم سانترال مرکزی با قابلیت های فراوان می باشد که به جای نصب و راه اندازی در مرکز شما ، در یک فضای ابری امن نگهداری می شود که اصطلاحا به آن Cloud PBX  می گویند.

مرکز تلفن دیجیتال ، علاوه بر امکانات کامل یک سانترال قوی ، قابلیت های پیشرفته تری را در اختیار استفاده کننده قرار می دهد.

۳ دلیل برای انتخاب مرکز تلفن دیجیتال

کاهش هزینه های راه اندازی

از مهمترین ویژگی های مرکز تلفن دیجیتال ابری کاهش هزینه های خرید تجهیزات و امکانات راه اندازی سیستم های سانترال و تعمیر و نگهداری آن می باشد

حذف محدودیت جغرافیایی

در هر زمان ، فقط با دسترسی به اینترنت می توانید تلفن های سازمانی و داخلی های شرکت خود را پاسخگو باشید . یعنی شرکتی به وسعت ایران

راه اندازی بستر دور کاری شرکت

از مهمترین ویژگی های مرکز تلفن دیجیتال ابری ، راه اندازی بستر دورکاری جهت کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به کارها می باشد.

به آسانی صاحب مرکز تلفن دیجیتال ابری شوید

1- خرید شماره تلفن

شماره دلخواهتون رو انتخاب کنید. تعداد ورودی و خروجی همزمان رو مشخص کنید

۲ - ضبط منشی تلفنی

متن مورد نظر برای منشی تلفنی (تلفن گویا) رو در اختیار ما قرار بدید

۳ - ساخت داخلی ها

تعداد داخلی مورد نظر و سیاست های ورودی و خروجی رو به ما اعلام کنید

۴ - نصب و آموزش

مرکز تلفن به صورت آنلاین یا حضوری به کارشناسان آموزش و راه اندازی می گردد

۵ - تماس از هر مکان

شما صاحب بزرگترین دفتر کار در ایران هستید. در هر نقطه ای در دسترس هستید

چرا مرکز تلفن دیجیتال

کاهش هزینه‌ها و حذف سرمایه گذاری

با خرید مرکز تلفن دیجیتال بسیاری از هزینه های سنگین خرید تجهیزات را پرداخت نخواهید کرد

عدم نیاز به دانش فنی

استفاده از این سیستم نیاز به دانش فنی نداشته و به راحتی قابل استفاده و بهره برداری است

ارتقای آسان

هر گونه تغییر در تعداد داخلی ، تماس همزمان و ارتقای سیستم به راحتی امکان پذیر است. دیگر نیازی به استفاده از سخت افزار های گوناگون نیست.

بزرگنمایی در چشم مشتریان

با پرداخت هزینه های بسیار کم می توانید از بهترین امکانات روز سانترال های گران قیمت دنیا بهره مند شوید و خدمات خوبی به مشتریان خود عرضه نمایید.

پویایی ، تحرک ، جابجایی

به راحتی و در هر کجا پاسخگوی مشتریان خود باشید

پشتیبانی اختصاصی

پشتیبانی ۲۴ ســاعته در ۷ روز هـفته و ایام تعــطیلات

قابلیت های مرکز تلفن دیجیتال

  • پیامگیر صوتی (فارسی) و ارسال به ایمیل
  • نرم افزار گوشی های اندروید ، اپل IOS ، ویندوز
  • تعریف تلفن‌های داخلی
  • گروه تماس – Ring Group
  • گزارشات متنوع
  • ارتباط با CRM و سایر نرم افزار های سازمانی
  • انتظار مکالمه
  • کنفرانس تلفنی سه جانبه صوتی و منشی تلفنی نرم افزاری
  • انتقال مکالمات بر اساس تماسهای داخلی یا خارجی، زمان تماس، تماس گیرنده…
  • داشتن امکان توزیع تماس های تلفنی
  • محدود کردن شماره های قابل تماس بر اساس گروه های کاری