استارت آپ ها

استارتاپ یا استارت‌آپ یک سرمایه‌گذاری به شکل کارآفرینی است که طی آن یک شرکت نوپا ایده‌ی جدیدی برای کسب‌و‌کار ارائه می‌دهد. طبق تعریف استیو بلنک، پروفسور دانشگاه استنفورد، استارتاپ یک سازمان است که برای پیدا کردن یک مدل کسب‌و‌کار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر راه‌اندازی می‌شود. البته اختلاف ‌بر سر تعریف استارتاپ زیاد است؛ اما نکته‌ی مشترک در همه‌ی آن‌ها این است که بر اساس یک ایده‌ی خلاقانه و جدید فعالیت آن‌ها آغاز می‌شود. این ایده‌ها بازار نیازمندی‌ها را هدف قرار می‌دهند و با ارائه‌ی یک محصول یا خدمات جدید و استفاده از تکنولوژی، خیلی سریع رشد پیدا می‌کنند.

یکی از بهترین ارکان رشد جامعه توجه و اهمیت به فناوری های ایده ای جدید در جامعه می باشد.خانه استارتاپ ریان نه به عنوان یک شتابدهنده،بلکه به عنوان یک همراه همیشگی در کنار استارتاپ ها و ایده های جدید میباشد.ما زمینه های رشد،تکامل،صدور به بازار(عرضه)ایده های شما را فراهم مینماییم.

تفاوت کسب و کار و استارتاپ

چندین تفاوت میان استارتاپ و کسب و کار وجود دارد که به برخی از آن‌ها اشاره شد. دیگر تفاوت‌های عمده این دو شامل مواردی از قبیل خلاقانه و نوآورانه بودن استارتاپ ها، رشد سریع آن‌ها، تکیه بر فضای مجازی و اینترنت برای خدمت‌دهی و گستردش کار و جذاب بودن برای سرمایه گذاران می‌باشد. در کل میتوان تفاوت های این دو را در موارد زیر دانست:

  1. انتظارات متفاوت از نرخ رشد
  2. نحوه تامین مالی متفاوت
  3. ماهیت اصلی ایده
ryann-startup

• 10 گام طلایی راه اندازی استارت آپ

برای ساخت یک کسب و کار یا استارت آپ موفق و رسیدن به موفقیت گام‌هایی وجود دارد که به طور مختصر به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

گام اول: کسب و کار خود را در ذهن بسازید و بدون هیچ محدودیتی آینده شرکت خود را ترسیم کنید.

گام دوم: به دنبال ایده‌های ناب و پرسود باشید، بازار را مطالعه و بررسی کنید و یک تیم مرکزی برای خود انتخاب کنید.

گام سوم: انتخاب نامی مناسب برای ایده و طرح خود و نوشتن بیزینس پلن برای جذب سرمایه و تعیین اهداف سومین گام است.

گام چهارم: گام چهارم راه اندازی کسب و کار ، شروع به تولید و خدمت رسانی و انتخاب متخصص برای هر بخش می‌باشد.

گام پنجم: گام بعدی گسترش و رشد فعالیت و اندازه گیری آن است. (استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای توسعه سریع‌تر پیشنهاد می‌شود)

گام ششم: به دنبال جذب سرمایه و گرفتن مجوزهای قانونی برای کسب و کار خود باشید.

گام هفتم: برای گسترش کسب و کار خود بهترین افراد را بیابید و استخدام کنید. وظایف را تقسیم کنید و تیمی قوی برای ادامه کار خود بسازید.

گام هشتم: کسب و کار خود را به شرکت تبدیل کنید و به کارتان رسمیت ببخشید.

گام نهم: بازاریابی و تبلیغات گسترده را برای جذب مشتری، افزایش فروش و درآمدزایی شروع کنید.

گام دهم: بعد از جذب مشتری به دنبال نگه داشتن مشتری و تثبیت سود خود باشید.

امکانات ریان برای استارتاپ ها

  1. بررسی طرح و ایده توسط کارشناسان خبره
  2. فراهم نمودن زیر ساخت های ارتباطی
  3. فراهم نمودن زیر ساخت های معرفی به بازار
  4. ایجاد بستر فروش
  5. تبلیغات در شبکه فروش
  6. ایجاد بازار عرضه و تقاضا

همکاری با شتاب دهنده ها

ما در ریان با دارا بودن همه زیرساخت ها و مولفه های اصلی ورود به بازار در کنار شما هستیم تا بتوانید با هزینه های بسیار معقول و منطقی، زمینه های فعالیت یک استارت آپ را بوجود آورید

برخی از امکانات ریان

طراحی وب سایت و فروشگاه

اولین و مهمترین مولفه هر کسب و کار معرفی محصول می باشد. یکی از مهمترین زیر ساخت های ورود به بازار وب سایت پویا و محتوی مناسب است

بهینه سازی وب سایت

یکی از مهمترین ارکان یک سایت ، بهینه سازی جهت موتورهای جستجو می باشد . کلمات کلیدی مناسب و رتبه مناسب در هر کلمه کلیدی شما را در موتورهای جستجو جلوتر قرار می دهد

مدیریت ارتباط با مشتری

یکی از بزرگترین مشکلات همه کسب و کارها مدیریت بر مشتریان موجود ، مشتریان جدید ، قرارداد ها، فرصت های فروش و ... می باشد. ما این مشکل را با هزینه ارزان مرتفع نمودیم.

تلفن ثابت ابری

مرکز تلفن ثابت ابری با تمامی امکانات و ویژگی های یک سانترال با امکان ایجاد بستر دور کاری و پاسخگویی بر روی موبایل ، تلبت ، رایانه شخصی بدون نیاز به صرف هزینه های سنگین

سامانه پیامکی هوشمند

ارسال پیامک انبوه به صورت ارسال بر اساس جنسیت . سن، منطقه ، نقشه ، دکل مخابراتی و ... به همراه سامانه نوبت دهی خودکار ، منشی خودکار ، ارسال پیغام صوتی و ...

بازاریابی و شناسایی بازار

بازاریابی و بازارسازی یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کاری می باشد. شناسایی بازار و رقبا و نحوه ورود به بازار همیشه امری مهم و تاثیر گذار در یک کسب و کار است.

آنچه شما را می سازد اندیشه شماست